Helt såld.

Har sett på flera andra bloggar att det är många som virkar jättesöta bakverk. Jag har virkat en del i mina dar men det var ett tag sen nu.. Planen är iallafall att virka en massa roliga saker till Vildas framtida "kök", haha. Grönsaker, maträtter, kakor och bullar.. ja, ni fattar. Så imorgon ska jag ge mig ut på garn-jakt. Har inte en tråd hemma och jag är ruggigt sugen på att köra igång, & hittar jag inget garn imorn så vet jag att jag kommer att få abstinens :/ Hhmm..

Jag googlade runt litegrann och hittade något som jag aldrig sett eller hört talas om förut. Amigurumi! Nu ska virkverkstaden igång på riktigt. Beställde direkt en bok med mönster till olika "dockor/figurer", den dimper väl ner nån gång nästa vecka. Tills dess blir det prinsesstårtor och morötter som står på virkmenyn!

Bild härifrån.


 

Nu ska jag dock sova så att jag är pigg & glad tills imorn när jag ska träffa Anna & Lynn. Nighty!

 





Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Åh vad spännande att få se!

Kanske du får en beställning ;P

2009-09-12 @ 08:59:49
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0