02.16

Tack mina babes för en mysig kväll! ♥

Nu ska jag snart dyka ner i sängen. Min karl är ju iväg på kryssning med jobbet, så det blir väldigt tomt i sängen inatt. :( Det är tamejtusan löjligt hur mycket jag saknar honom! Självklart gör jag det för att jag älskar honom så mycket. Han kommer hem igen imorgonkväll och då ska det bara vara familjemys som gäller! Behöver jag ens säga att jag längtar? :p

Vilda sover gott i sin spjälsäng, på mage med huvudet ner i kudden och snuttefilten vid kinden. Helt ofattbart hur sött! Ni föräldrar förstår såklart.. Om Vilda vaknar inatt & vill käka så ska jag lyfta över henne till vår säng, gosa, mysa, hålla om henne och somna bredvid henne.. min fina skruttis! Jag kommer antagligen vakna bryskt imorgonbitti av att hon ligger och drar i min nosring men det får man ta. :)

Nu ska jag dyka ner i sängen. Natti natt.



Sara, jag hoppas Stella mår bättre snart! ♥

Kommentarer
Postat av: maja

hahah, ja man får skämmas lite ibland :) han har snarkat enda sen han var bebis. han låter sjukt högt så man får sova med öronproppar, jag vet inte varför... funderar på att köpa den där sprejen som det görs reklam för :D

2009-09-05 @ 09:12:25
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: Lynn

Hehe, jamen det är ju så roligt med gamla filmer och leksaker! Har du sett filmerna på Youtube, med massa inron till barnprogram som var poppis när vi var små? 80's cartoon overload eller nått sånt heter dem. Underbara! :)



Hoppas ni hade riktigt kul i går btw!:)

2009-09-05 @ 12:51:49
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja men visst var den seg ibörjan? Men man "höll ut" på något vis för att den just var verklighetsbaserad. Det blir helt annat när filmen utspelar sig ur en verklig händelse faktiskt!

"Unborn" har jag nog sett och jag har faktiskt för mig att även jag somnade :D

2009-09-05 @ 16:26:40
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Susanne Euvel

sv; tack!

2009-09-06 @ 10:33:06
URL: http://ultrapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0