Världens bästa fredag.

Fan vilken mysig dag. Och kväll. Morgon, förmiddag & eftermiddag. T o k b r a.

Vilda har "hjälpt" mig att tvätta och städa idag, vi har lagat mat, sovit middag, ätit gröt med hela kroppen, busat runt i vardagsrummet.. mitt älskade underbarn :)


Det blev marinerad kyckling i ugn (ugn-stekt?) och hasselbackspotatis + sallad till middag, och en flaska rött. Jag måste ha varit kock i ett tidigare liv, om jag säger så.. ibland får man till det helt enkelt. Nu ligger mina raringar och sover, Vilda trynar i sin säng och min karl ligger här bredvid mig med fötterna nästan på tangentbordet. Ska snart väcka honom, lagom tills "Blades of Glory" börjar på TV.



Själv sitter jag här med ett glas vin och bara njuter. Fan-frikkin'-tastic.



Kommentarer
Postat av: Soya ★

Underbart vännen!

Själv ska jag gå och lägga mig. Stella sover sen 3,5 timme tillbaka och Martin har somnat påklädd på sängen så jag slänger in handduken för idag.

Kram

2009-10-16 @ 22:27:34
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Anna

Det låter verkligen som en Fan-frikkin'-tastic fredag helt enkelt! <3

2009-10-16 @ 23:13:02
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0