Söndag.

Jisses, vilken dag. Vilken bra dag jag har haft! Och söndagar som brukar vara så grå och trista.. Morgonen började med att jag beslutade mig för att jag inte är en jävla chicken.. så jag rotade runt lite i hundens trim-låda och lånade en sax & en kam och gick lös lite på mitt hår. Och om jag blev nöjd?! JAA!

Jag är så jäkla glad att jag ibland vågar vara impulsiv och vågar lyssna till den där sidan av mig som säger ja ja ja istället för den där tråkiga sidan som bara säger nej, tänk igenom det en gång till.. Fuck tänka och fuck nej! Ibland måste man faktiskt våga lite. Denna gång hade jag väl tur, eller nåt.. :)

En till liten sneak peak, ska klippa mera imorn.. Upptäcker lite strån här och var & jag tror att jag ska göra den "längre" och klippa håret kortare.. om ni förstår.. annars får ni se imorn istället hur jag menar.




Jag, Vilda, Anna & Lynn trotsade spöregnet och tog bilen till Täby centrum och shoppade loss idag, och maj gad.. Mer underbara (eller knäppa) brudar får man fan leta efter.. ♥ Älskar erat sällskap, tack för att ni hängde på! Vi får leka snart igen :)

Hursomhaver.
Min lilla plutt har numer en helt ny garderob. Hon växer ju som ogräs så idag blev det kläder i stlk 74/80 som stod på inköpslistan. Det blev tre långärmade bodys och två kortärmade, fyra par mjukisbyxor (här kryps det så mycket så det är inte värt att köpa jeans inte), en skitsöt grå/rosa hood-tröja, en långärmad tunnare tröja, en astuff t-shirt, strumpor, mockasiner, mössa, halsduk.. och inte att förglömma smurf-pyjamasarna. Och en jättesöt grå pyjamas med ett litet cute-ass-evil monster på. Själv så köpte jag ett gina-linne (mina andra är två nr för stora..) och ett par tights (som får fungera som långkalsonger.. för fy tusan vad kallt det har blivit nu!) Så nu blir det ingen mer klädshopping för mig på ett tag, slut på onödiga köp och hej sparsamma-Patricia!


Världens bästa tjej som var glad och nöjd under hela shoppingturen, åkandes i sin bilstol i en kundvagn från systembolaget..! (Eftersom man inte får in någon vagn i vår "lilla bil" som vi tog till Täby så fick det bli så.. bra lösning!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Söt.

Ja men eller hur! Ibland så bara måste man! Det är nice att få hem lite nytt oxå. Bland det som jag har nu så matchar påslakanen med varandra, men iom att jag har fem kuddar, så är det rätt lätt att det blir alldeles fel. Usch! så nu ska jag ta mig i kragen och plocka ihop allt det som jag verkligen känner att jag klarar mig utan, och skicka det vidare... ^^



Puss!

2009-10-05 @ 00:34:30
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna

Och du förresten! Du är bäst! <3

2009-10-05 @ 00:35:11
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Sjukt het morsa och sjukt söt dotter :)

2009-10-05 @ 00:57:17
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Ann-Caroline

Fin frippa babe! =) Underbar bild på Vilda! <3

Ja passa på för nu finns det mandariner iaf på flygis. Kanon goda.

Vi var ju på fest i vår träningslokal och Philip var lite full och det hänger rep som man ska klättra i från taket. Han klättrade utan handskar och brände sig på vägen ner. Han hade verkligen tokont!

Blev typ ett hål i fingret. Aldrig sett något liknande. o_O

2009-10-05 @ 08:56:43
URL: http://anncarolinestranings.blogg.se/
Postat av: Felitchia

Åh, nu så ska jag inspireras av dig och färga mitt hår som jag inte riktigt har vågat!

2009-10-05 @ 11:35:08
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0