Resultatet av henna.

Nya hårfärgen. Satt i tre & en halv timme med henna i skallen, gick ju riktigt bra faktiskt.. Skitnöjd med resultatet. Börjar gilla mitt lockiga hår igen, plattar inte alls lika ofta som förut :)


Ingen sovmorgon idag inte. Pigg Vilda redan klockan halv sju. Morsan = halvdöd fisk. Har iallafall vaknat till liv nu efter en stund i soffan framför The Voice på femman.

Korta meningar.

Ni antecknar väl detta? VM i värdelöst vetande, men det skiter jag i.. Tjoho!

Idag ska jag hjälpa Anna att flytta grejer till hennes nya lägenhet.. så gott det går med en Vilda Bebin på armen.
Men det blir nog bra.



Nu, kaffe!

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Det är så fint med långt lockigt hår plus att det är rött = SNYYYYGGT!!

Jag önskar mitt hår kunde växa ut nu och att jag kunde komma på en färg som jag trivs med och stanna så haha :)

2009-10-30 @ 09:08:41
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: mersina

var köper du hennan ifrån?:::)

2014-10-02 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0