Ny blogg.

Nej, hörrönini.. nu har jag tänkt till ordentligt och jag ska stänga ner den här förbaskade bloggfan!


Hihi, nej, skojade bara.. ;D


Jag har skaffat en till blogg! I den kommer jag att avhandla det mesta som har med pyssel och framför allt virkning att göra. Jag kommer att lägga upp mina alster, egna mönster, länkar till mönster osv.. En supersnajdig sida för virko-holics helt enkelt! Så blir det inte lika mycket tjat om virkning här i min "vanliga" blogg.. :)

För er som är mer intresserade av det jag virkar och vill veta mer kan ju lägga till min nya blogg som länkfavorit. ;) Ses där. Püss!



virkfreak.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj så duktig du är! Du och min sis borde sitta och pyssla ;) Har sagt i över att år att hon ska få visa mig hur saker och ting går till, men jag har helt enkelt inte motivation till det.



Tänkte besök "kyrkis" något nästa vecka, kom du med vetja ;)

2009-10-07 @ 20:33:51
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Lina

Btw, du är utmanad hos mig ;)

2009-10-07 @ 21:44:57
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0