Utmanad.

Blev utmanad av Lina häromdagen, och som ni vet så är jag ju inte den som är den..! I sin tur ska jag utmana två personer men jag vill inte diskriminera ;) så jag säger istället.. Alla som vill göra denna lista, do it!  Lämna en kommentar så att jag får läsa sen :)


Född:
10 mars -09
Var: Akademiska Sjukhuset i Uppsala
Tid: 02.49
Födselvikt: 3210
Födsellängd: 49 cm
Huvudmått vid födsel: 34 cm
Namn: Vilda
Namnbetydelse: Den feminina formen av "Vilde" eller nått sånt.. skit samma, tycker bara det är fint! :)
Andranamn: Marit
Efternamn: Hon har mitt efternamn.
Ålder: Snart 7 månader.
Nyligen lärt sig: Krypa, sitta själv och ställa sig upp.
Dagis: Beror lite på hur framtiden ser ut.. förhoppningsvis tidigast om ett år.
Vikt nu: Runt 8 kg skulle jag tippa på. Ska till BVC nästa vecka och checka.
Längd nu: Omöjligt att mäta henne nu, men runt 70 cm? Hon har 74/80 i kläder.
Mammagris eller pappagris: För tillfället är pappa bäst.
Favoritbus: Sitter framför tv-bänken och öppnar luckorna till dvd-spelaren och allt annat junk därinnanför.
Favoritmat: Gröt, utan tvekan!
Favoritleksak: Ärligt talat så har hon faktiskt ingen, hon byter friskt mellan olika leksaker i leklådan. Förut lekte hon mycket med Heffaklumpen men inte längre.
Favorit tvprogram: Inget?
Favoritmusik: Våra hemmasnickrade Vilda-låter.. helt klart mest populära!
Sover i: Pyjamas.
Favorit person förutom mamma & pappa: Anna, helt klart.. ♥
Barnvagn: Kronan
Försäkring: Trygghansa.
Blöjor: Libero/Pampers
Hur många tänder: 0
Storlek i kläder: 74/80
Storlek i skor: Har inga skor än, men skulle tippa på 18/19
Syskon: Inte än ;)

Papps och Vilda, samma dag vi kom hem från BB. Mys.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi. Vad glad jag blev nu. <3

2009-10-10 @ 10:54:44
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0