Torsdag.

Vilda var ju minst lika morgonpigg idag, vaknade runt 06 så vi hann till och med sitta och kramas lite med Tomas i soffan innan han åkte iväg till jobbet. Mysigt.

Idag trodde jag att min kära moder skulle komma på en kopp kaffe men hon fick tyvärr förhinder. Förmiddagen har jag således spenderat i soffan, med en sovande Vilda i famnen. Underbara unge säger jag bara. :) Jag tittade på en film också, "Prestige". Ingen höjdare precis, men en sån där film när man slipper tänka så jäkla mycket och det är bara att titta. Typ. Nu lät jag väldigt slö kanske, men ni förstår säkert hur jag menar.

Om en timmer eller två så ska jag "ladda skötväskan", kuska ner barnvagnen ner för trappan och gå på en lång mysig promenad bort till min syster. Det blir utomhushäng i parken, I love it.

Allt är så mjukt och mysigt idag märker jag.. är på väldigt bra humör också, jätteskönt! Vissa mornar så vill man ju bara dra täcket över huvudet liksom.. men sen Vilda kom så har jag inte känt så en enda gång. Det tycker jag är väldigt positivt. :) På söndag blir vår lilla tjej 2 månader. Tiden har ju gått sjukt fort! Å andra sidan så kommer jag knappt ihåg hur livet såg ut innan hon kom? Som jag sa till Anna igår, det känns som att livet alltid varit så här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0