Telefonhat.

Efter att ha avslutat mitt schweindyra abonnemang hos Telia har jag nu istället ett comviqkontantkort. Kompis. Vad det nu skulle vara bra för? Jaha. Tio minuter i telefonkö till BMM i Norrtan och 40 spänn försvinner? JAG. BLIR. GALEN. Blev så pissed på att stå i telefonkö så jag lade på. Det var ju.. dumt.

Min gamla telefon ska jag kasta åt h**vete för den lever sitt egna lilla liv (stänger av sig, hänger sig osv). Har fått låna en av morsan, en SEGMA, någon som nånsin hört talas om det mobilmärket? Haha, nej inte jag heller. Förrän nu. En riktig mupptelefon är det iallafall. Bättre än inget såklart. Men ändock. Telefonfan. Vad göra? Börja köra med röksignaler från balkongen istället kanske..

Kommentarer
Postat av: Annie

Hallo! :) En liten hälsning från min mamma:



"Hälsa Trissan att vi har en Nokia2760 om hon vill låna men hon måste nog fixa en laddare till den :-)"



Jag tror att Malin läser din blogg och såg inlägget. :) Annars har jag ju min SonyEricsson vi snackade om?



Puss!

2009-05-29 @ 09:01:22
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: ☆Soya☆

Va trist hörru.

Det mobilmärket låter mer som smegma :P



Mobilabbonemang då?

2009-05-29 @ 11:13:03
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Soya; Haha, ja jag vet.. det första jag tänkte på också. Not fresh! :P Jag kommer nog inte undan med kontantkort så det får bli ett abonnemang igen. Ska bara luska reda på vilket som är mest förmånligt. :)

2009-05-29 @ 15:28:51
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0