Onsdag.

Pjuuh, vad trött jag är. Har farit runt hela förmiddagen, hälsade på jobbet (hemtjänsten) ute i Edsbro, så kul att träffa alla arbetskamrater igen. Det var så länge sen :) De tyckte Vilda var helt underbar, en väldigt social liten tjej. Jag hälsade även på en av "brukarna", som jag nu mer kallar en vän till mig. En äldre dam som jag fick en väldigt bra relation med under förra sommaren när jag jobbade där, hon blev lite som en extra farmor för mig. Hon blev jätteglad att se mig och Vilda, så kul!

Kollade posten nyss och kameran hade kommit, så jag visar lite bilder från Leksand sen. :)

Nu ska Vilda bebin få mat.


Pussgurka!

Kommentarer
Postat av: Anisch

Söto vilda. =) Det där är en bild man vill ha på väggen hemma. =)



Puss!

2009-05-13 @ 19:28:58
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Anisch; Jag lovar att du ska få några sen när vi framkallar lite bilder. Hon måste ju hänga på din Wall of fame ju! :D

2009-05-14 @ 12:55:08
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0