Fredag.

Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt.. Vilket underbart väder! Jag påverkas verkligen otroligt mycket av vad det är för väder, solen ger mig så mycket energi och glädje medans grått väder verkar dra ner mig totalt allt som oftast. Snart är sommaren här på riktigt, jaa :)

Kläderna jag fick av mamma var inte riktigt vad jag hade förväntat mig, tyvärr. Fick med mig lite hem, som några slipovers och en klar-röd jacka/kappa (funderar på att färga den dock) och lite andra grejer. Skorna var superfina, men självklart för små. De turkosa pumpsen var i princip helt nya! Var nära på att hyvla av lite av mina hälar men jag hejdade mig.. :P Annie, ska jag sno skorna till dig? Skulle nog matcha din klänning till namngivningsfesten. ;)

Idag ska jag ut i solen. Ikväll går Tomas av sin jour (han har jour en vecka i månaden) och det ska bli så skönt! Visst, han är ju hemma men måste alltid vara beredd på att åka iväg om det ringer så nu slipper man tänka på det.. Ikväll ska vi grilla och då får han dricka en öl till maten. :)

Vad mer, jo.. imorgon ska vi lägga trall på balkongen. Ska bli skitkul, jag älskar att bygga saker. Det finns lite trall över också så jag funderar på om man skulle dra ihop en balkonglåda eller nått, vi får se.. På söndag är det mors dag och vi ska hem till Vildas farmor & farfar på lunch och fika.


Familjen toksomnade igår igen.. Får man vara sådär söta?! Olagligt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja, jag tror det där spöket följer mig var jag än går och öppnar dörrar. Creepy som fan! ;)



Jag hälsar mamsen den. Hoppas det går bra med den gamla luren, annars vet du var jag finns!



Du får gärna hålla på skorna ett tag, skulle vara kul med matchande skor för en gångs skull! Vad gullig du är :*



Ha en superduperjättefin fredag, och lycka till med balkongen imöra!

2009-05-29 @ 10:45:42
Postat av: ☆Soya☆

Ni är utmanade :)

2009-05-29 @ 12:30:58
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahagagagagahahahaha fan vilken skön bild av dom två? Glöm inte att gratta tomas på årsdagen :p

2009-05-29 @ 13:45:15
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Anonym; Årsdagen av?

2009-05-29 @ 13:54:01
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0