Bloggnytt.

Nu har jag fixat iordning inlägget med mina favoritbloggar, har skrivit en kommentar om varje blogg (har några kvar) så gå gärna in där och kika :) De ligger under "Favoriter". Jag kommer också att lägga in en liten presentation av mig och min familj under "Om mig" inom en snar framtid. Då blir det lite lättare för nya läsare att få lite koll på vad jag är för filur egentligen!

För övrigt så har jag inte fått något svar på hjälpforumet ang. problemet med Explorer, men förhoppningsvis så löser det sig snart.

Ja det var väl det.

Har sett att jag har fått lite fler läsare nu av någon anledning, ni får gärna lämna en kommentar om ni har lust, skulle vara kul att veta vilka ni är. :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

jag är en av dina läsare! Men jag har följt din blogg ett bra tag nu :D hihii Du är så duktig på att designa. :D

2009-05-05 @ 23:09:19
URL: http://uglyandbeautifulgirl.devote.se
Postat av: Sara

du har fått superfint på bloggen nu och tack för att jag finns bland dina favoriter =)

2009-05-06 @ 09:52:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0