Tisdag 17 mars.

Halloj på er. Allt bra?

Idag är Vilda redan en vecka gammal
. Under denna vecka har tillvaron förändrats totalt och jag tar ingenting för givet längre. Jag känner mig så tillfreds med livet som mamma. Min relation till min man har stärkts något otroligt och jag älskar honom mer än jag kunnat tro är möjligt! Shit, kan det verkligen vara såhär bra?!

:)


Hur som helst. Jag sitter och fnular på förlossningsberättelsen, men det är så mycket som jag vill ha med.. varje litet minne ska sättas på pränt. Jag anar att jag lägger ut den reviderade versionen här annars kommer ni nog inte att orka läsa. :P

Igår var vi iallafall på BB på återbesök. Jag födde ju på Akademiska i Uppsala och där har dom uppföljning dagen efter hemkomst av "BB på väg", men eftersom vi inte bor i Uppsala så blev det inget hembesök (inget oss emot egentligen för allt har funkat tipptopp). Vilda undersöktes av barnläkare och hon var frisk och kry. Hon klarade också hörseltestet utan problem och skrek inte ens när de tog PKU-provet. :)

Sedan blev det en liten uppvisningsturné, först till Tomas jobb där alla starka, hårda bygg-gubbar smalt som smör i solsken. Efter det åkte vi hem till Tomas farmor & farfar och hälsade på och visade upp barnbarnsbarnet. Det var mycket uppskattat. :) Nästa stopp blev hos min syster där kusinerna fick träffa Vilda och spana lite på henne. Senare på kvällen kom Robert aka. the Godfather över på middag. En intensiv men mycket trevlig dag. :)

Jag sitter och letar efter den ultimata "Min första bok" med så mycket plats för information som möjligt, mycket plats för att skriva och frågor att fylla i.. Någon som har nått bra tips?

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

mina första år är helt underbar!!

massa massa massa att fylla i, du kommer inte ångra dej om du köper den :)





härligt att allt går så bra, och visst är det helt underbart :)

jag vill se bilder på sötisen :)



kramar

2009-03-17 @ 15:47:22
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: lillavild

i bokhandlar finns många olika. jag längtar jättemycket tills det är dags för mig att köpa en sån :)

2009-03-17 @ 18:57:58
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Mia

Så underbart söt unge..^__^

hur har den fyrbenta kamraten reagerat på det nya tillskottet???

Ang. en sån där "fylla-i-bok" så funtar jag på att köpa en som heter "Lilla hjärtat" (inte sett den, men den ska tydligen vara väldigt enkel och inte massa puttinutt), kommer inte ihåg vad förlaget heter, men dom ska tydligen sälja den inne på "Småglin" här i norrtälje..

Kram!

2009-03-18 @ 09:57:57
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0