Fin, bra dag.

Har haft en underbart mysig dag, helt i min smak. Mös runt här hemma på morgonen, runt tolv promenerade vi i vårsolen över till syster och drack kaffe och åt nybakad sockerkaka. Vilda somnade i vagnen dit och sov nästan tills vi skulle gå igen, ammade lite, somnade om och vaknade till på vägen hem igen. Hon låg och knorrade lite men efter en stund så verkade hon nöjd, låg vaken och tittade där i vagnen. Så skönt att hon tycker om att åka vagn, vissa barn trivs ju inte alls där inte.

Passade på att låna systers våg också då vår inte vill vara med i leken längre.. och resultatet.. *trumvirvel*.. Jag har gått ner 12 kg sen förlossningen. :D Tjohowoho! Känns så himla skönt! Räknade ut att jag gick upp närmare 18-19 kg under graviditeten, och fortsätter det så här så tror jag inte att det kommer vara några problem (ta i trä).

Ååh, vad jag ska skratta min BM i ansiktet på återkontrollen. :D Hon som tjatat så mycket om min vikt hit och dit och hur svårt det är att bli av med den... Mouhaha..

Nu är det dags för Robinson 2009, härligt med lite sadistisk underhållning en lördagskväll.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0