Utmanad.

[Soya] & Stella har givit oss (Vilda) en utmaning, att visa upp sitt favoritgosedjur, snuttefilt eller dylikt. Vilda fick en heffaklump av Ann-Caroline & Philip när hon var nyfödd. Den har fått sitta på skötbordet så att Vilda har något roligt att titta på när hon ligger där, men nu har vi plockat ner den därifrån så att Vilda kan leka med den mer.

Hon tar tag i den, klämmer och känner, smakar på den.. ja, den är perfekt helt enkelt.
(Ebba är rätt sugen på att leka med den också kan jag ju meddela.. )


Känner lite.. ja, mjuk och mysig! Drar lite i snabeln.


Så det är alltså Heffaklumpen som Vilda gillar tycker
 om att mysa och leka med mest av sina gosedjur. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Torsdag kväll funkar fin-fint, säga vid 18 tiden??

har du bestämt dig för vad du ska ha??

2009-06-01 @ 09:40:35
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Mia

det låter alla tiders.. ska jag rita upp den åt dig eller fixar du fram den som du vill ha den? eller ja, vi kan ju göra både och..^__^

men torsdag runt 18 funkar för dig??

du kan ju lägga till mig på msn (lättare att prata där); [email protected]

2009-06-01 @ 11:30:42
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Annie

Hihi, vem kan motstå Heffaklumpen?! ;) Idag är en sån dag när jag verkligen önskar att jag bodde/jobbade närmare Rimbo. Tänk en heldags slappande eller en långpromenad i det här vädret! Åhh, vilka önskedrömmar.

2009-06-01 @ 13:26:32
URL: http://malinsstorasyster.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Åh gumman vad glada vi blir. Kul att hon gillar den! Jättegosiga kort... =)

2009-06-01 @ 13:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0