Soldagar.

Vilda ligger och trynar som en liten gris i vår säng.. ser så gulligt ut, våran gigantiska säng och där ligger en liten underbar bebis i bara blöja och sover. En sådan syn!

Nu ska jag bege mig ut på balkongen och (försöka) sola lite. Jag tycker det är astråkigt att bara ligga och steka men vad tusan.. annars kommer jag ju aldrig bli brun. Ska leta upp en bra bok som får underhålla mig. Min karl jobbar ska jobba dubbla skift idag, så han kommer inte hem förrän inatt. Tråkigt, dock lönsamt.


Ett cute-ass tygmärke jag sydde på mina tråkiga brallor häromdagen.
Funderar på att tatuera in den någonstans också.. To be continued!



Ber om ursäkt för att min blogg är så fruktansvärt tråkig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0