Livet.

Livet leker. Idag har vi bara myst runt här hemma, haft vänner på besök och ätit fruktsallad och glass, spelat kort och haft allmänt mysigt. Vi håller på att smälta bort i värmen, men det är ju så underbart med sol! Till middag åt vi grillad kyckling och fetaostsallad, rackarns gott. Supermysigt att kunna sitta ute på balkongen och äta middag i kvällssolen. :)

Det blir inte så mycket uppdateringar när det är så fint väder som detta.. Jag har också typ tio bloggar att läsa igenom nu, har inte läst några bloggar på länge. Nu har jag lite tid för mig själv, Vilda ligger och sover bredvid sin pappa i soffan och jag halvligger och jäser som en annan kanelbulle.. Vad har ni för er om dagarna? Njuter av solen, precis som vi antar jag ;)

Jo just det, Vildas kusin Ella har tydligen vattkoppor.. så nu väntar jag bara på att det ska bryta ut hos lillskuttan också.. det är väl lika bra egentligen så är den sjukdomen överstökad så fort som möjligt!


Vi innan middagen, myspys i soffan. Vilda har kommit på att det
är superkul att dra mig i håret och försöka ta tag i mina läppar när
jag pussar mot henne.. Gullungen min! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

va gulligt =)

2009-06-28 @ 22:38:35
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Åh va söta ni är. Hur går man sån rörlig serie med bilder?

2009-06-28 @ 23:22:58
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0