Tisdag.

Ligger i soffan och tittar med ett halvt öga på "So you think you can dance".. får tuppjuck varenda gång den där jury-donnan skriker som ett ånglok låter. Jag har lyckats med bedriften att hålla mig ifrån tv 4 hela dagen  (inte så väldigt svårt egentligen) och deras Michael Jackson maraton. Ja, vad säger man.. alla älskar dig när du är död? Så mycket skit som MJ har fått de senaste åren (plastikoperationer, "Wacko", pedofili osv) och ändå är han nu världens mest älskade och sörjda popstjärna.

Imorse fick jag en lång sovmorgon, rackarns så skönt det var. T gick upp med Vilda till vardagsrummet och jag låg och trynade vidare i sängen. Vaknade vid 10, fint som snus. Pysslade med bloggen i förmiddags, och under tiden Vilda har sovit.. nu har hon somnat för natten och jag ska göra det sista finliret. Det känns plottrigt. Måste styra upp det här lite nu. Det känns som att headern attackerar en när man kommer in, lite för mycket bilder och text.. får se om jag orkar göra något åt den ikväll eller ej. Lär ändå sitta uppe och vänta på att min rara man ska komma hem från jobbet. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ush nej, jag valde bort att få email update från bloglovin.

Istället loggar man in på bloglovin och ser alla bloggar man prenumererar på och de nya inläggen. :)

2009-07-07 @ 23:30:26
URL: http://familjenkorb.blogg.se/.se
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

kan inte annat än hålla med om MJ.

2009-07-08 @ 16:46:38
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0