Sneakpeak

Nu har mina fötter fått sig en rejäl omgång. Två rosetter senare så är de mycket sötare. Gjorda av Mia såklart! (De är ej klara på bilden).








Vill även ge den anonyma örebroaren som kommenterade mitt inlägg "Sommartider & tankar" ett svar. Jag har aldrig påstått henne vara det du kallar "raka motsatsen". Är det fel av mig att bli ledsen och sårad? När man tror att man känner någon så är det inte alls den man trodde att det var? Jag har väntat och hoppats på att få ett sms, ett samtal eller ett sketet förbannat jävla mail men det har inte kommit något. Inte ett skit! Ja, jag har varit arg, förbannad med främst ledsen & besviken. Är det det du vill höra kanske? Varsågod, där har du det. Något mer du undrar över?

Jag tar mitt "PERFEKTA jävla liv" (trevligt att du uppfattar det så ändå!) och går vidare, och jag rekommenderar dig att hitta en annan blogg att läsa då du inte finner innehållet i denna speciellt intressant.

BYE.


Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

OMG skämtar personen eller? Du är bäst gumman!

Klart man ska få njuta av sitt liv. Ta inte åt dig!

2009-08-01 @ 09:42:01
Postat av: Ann-Caroline

Föresten! Tatueringarna är så jävla fina. Bra val babe!

2009-08-01 @ 09:43:33
Postat av: Soya ★

Trist kommentar!

MEN fan va fina fötter du fått :) Vill också ha på fötterna, typ hjärta, banderoll och lite sånt. Gjorde aj aj va?

2009-08-01 @ 16:23:13
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Erica \ Yulla

Haha gud vad människor som denna ( som skrev anonymt ) är skrattretande. PINSAMMA. Duger det inte, varför läser man? Då är man ju bara dum.



You go girl!

2009-08-01 @ 17:40:55
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Ooooh niiice!



Men åh vilken jäkla idiot kommentar!

2009-08-01 @ 22:16:24
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Drotzan

Du "Anonym". Du verkar fullständigt avundsjuk på att folk kan ha ett PERFEKT liv. Det är fler av oss som har det. JAG MED. Ta hand om ditt eget liv och sluta klaga på oss som har ett PERFEKT liv. Samtidigt så tycker jag väldigt väldigt "lite" synd om dig som inte inser att man gör livet till hur man vill ha det!!!!

2009-08-03 @ 10:05:47
Postat av: Mamma

Hej hjärtat!



Hur har Du det, dina "tassar" blev väldans snyyyggga. Vet inte riktigt om jag skulle våga mig på o pina mig så.



Jag tycker att det är skönt med att det finns fler än jag som har PERFEKT liv.



Skit fullständigt i "anonyms" kommentarer. Man gör livet till vad man vill ha det.



Massor massor av Pussar o Kramar

2009-08-03 @ 11:35:59
Postat av: Anna Lundin

Vilken idiot kommentar den anonyma hade. gah!

2009-08-03 @ 14:13:39
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Hanne

OMG! Här har det hänt grejer.. läser inte din blogg på typ fyra dar och så är det catfight på G! HAHA.. Kul att personen ifråga tycker att ditt liv är perfekt! Haha :) Kram till dig! Snygg Tattoo btw :)

2009-08-05 @ 12:01:41
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej söta rara Trissan.

Det var många dagar sedan vi sågs, nästintill år måntro.



Jag besöker din blogg då och då för att se hur bra det går för det.

Det är verkligen jätteroligt att du lyckats komma ner i vikt o att du har barn o underbar man ( hund med var fan är volvon ?)

Jag har med lyckats få en underbar man o bostad. Har mina katter tills jag får barn.

Men det jag ville säga är att jag verkligen blir jätteglad över att du har det bra.



Det är inte alltid man måste vara "fel och annorlunda", som både du och jag upplevt, för att sedan bli precis så perfekt man vill.



Just nu är du på toppen av toppen.

Fortsätt vara bäst i världen.



Det är du värd.



Kram sabina.

2009-08-05 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0