Middag & tatuering nr #2

Efter ett besök på IKEA och ett parti yatzy & en kaffe med vänner så ska jag snart lägga mig ner i soffan och försöka sova en stund. Måste ladda lite inför ikväll, vi får nämligen middagsgäster! Mia, Per & Mathilda kommer och förgyller vår fredagkväll, det ska bli så jäkla mys! Äta god mat, snacka skit och mysa med våra underbara barn såklart.. Vilda & Mathilda är nästan lika gamla, Vilda är ca tre veckor äldre bara. Så vi hoppas på glada bebisar ikväll!

Efter middag och mys så ska Mia få plåga mig lite igen, det är dags för min andra tatuering! Jag är nervös. För det kommer göra så SATANS ont, I just now it. Nämligen ett väldigt plågsamt "ställe" att tatuera, väldigt lite fläsk & muskler så ni kan ju fundera över positionen.. älskar att hålla folk på halster lite grann ;)


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Men gaaah, jag hatar ovisshet :P

2009-07-31 @ 23:06:43
URL: http://soyasblogg.se
Postat av: Felitchia

Vilken snygg t-shirt, eller du är snygg hela du! :)

2009-08-07 @ 11:48:05
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0