Lördag

Tack alla mina fina brudar för gårdagskvällen, nya och gamla bekantskaper, det var väldigt mysigt och välbehövligt. Att få komma ut och umgås, prata om allt och ingenting och bara vara jag. Det blev många givande diskussioner och stärkande samtal, jag är så glad att jag har så kloka människor omkring mig som ger så bra råd och förstår hur jag känner.

Jag kände mig verkligen gammal och orutinerad där i slutet av kvällen. Pang sa det och vinet slog till rätt hårt helt plötsligt, fick ont i huvudet och blev sådär obehagligt snurrig. Pimplade lite vatten och så gick vi ner mot stan då blev det lite bättre :) Huvudvärken satt kvar och blev värre & värre av all hög musik på krogen så jag bestämde mig för att avrunda kvällen och ringde efter min kära karl som fick komma och hämta mig. När de kom så satt Vilda klarvaken i framsätet och undrade vad tusan vi sysslade med, dra upp henne ur hennes varma säng och sedan åka iväg i bilen för att plocka upp morsan långt hemifrån?! Haha, ja hennes blick var oslagbar. Jag slocknade i bilen hem och väl hemma så ramlade jag ner i sängen för att sova bort huvudvärken. Sov gott och länge och vaknade imorse, klar i knoppen men seg i kroppen. :P Men det var det absolut värt! Nu har min karl semester i fyra veckor framåt, så vi ska bara mysa, göra roliga utflykter och njuta av varandras sällskap.. det är en härlig tid framöver :)

Anna & jag igår. Tack underbara vän för att du är du.

Kommentarer
Postat av: Anisch

tihi. Tack själv honey. Du är guld värd! <3

Puss

2009-07-18 @ 18:00:32
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jag är likadan.. "men den där MÅSTE vi ju bara ha" Haha! :) Åhh va kul att gå ut.. jag och Markus drack varsitt glas vin häromkvällen. Man känner att man inte är lika skillad på flaskan längre! Haha.. det börjar ju snurra direkt ju! Höhö..

2009-07-18 @ 20:34:10
URL: http://hhannee.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Åh vad härligt det låter att tomas ska ha semester nu. Då kan ni rå om varandra extra mycket.

2009-07-20 @ 00:17:20
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Du är så himla lik en kompis till mig fast hon är blond :)

2009-07-21 @ 22:11:23
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0