Lördag

Idag ska jag & familjen på loppis! Vädret ser inte så där väldans bra ut men vad tusan gör det.. Tar med mig stora plånboken och hoppas på fynd ;) Ska träffa Mia också, vilket var på TOK för länge sen. I eftermiddag ska jag skjutsa iväg min kära karl som ska på galej. Återträff med grabbarna i hans gamla gymnasieklass. Vi ska showa off Vlda också (ingen av dem har träffat henne) så självklart var jag tvungen att bleka håret just IGÅR så att jag IDAG ser helt jävla RETARD ut.

Jaja, ibland har man inte alla indianer i kanoten. Letade efter min keps imorse men jag hittade den inte. :S Hurra hurra. Tur att vår dotter kommer stjäla all uppmärksamhet ändå så dom kommer knappt tänka på hur jag ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0