Lapplisa

Vilda älskar verkligen lappar. Ja, sådana lappar med tvättråd & sånt där som sitter på kläder, gosedjur, kuddar, ja ni fattar. Hon kan ligga och pilla och greja med dessa lappar hur länge som helst! Idag låg hon bredvid mig i soffan och gick från lapp till lapp.. Tog tag i dem med tumme och pekfinger, vred, vände och inspekterade dem ordentligt och självklart måste man smaka lite på dem för att kolla kvalitén! Lappen på elefanten som ligger lite bakom kudden är en favorit. Hon tittar och smakar hellre på lappen än att leka med själva gosedjuret. Över lag så tycker jag att hon har börjat använda händer och fingrar på ett mer kordinerat sätt, bra att hon har börjat öva upp sin finmotorik. :)


Åh, var det en kamera jag såg?


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Lappar är skoj! Visste du att det finns en speciell "snuttefilt" full med fastsydda lappar?



Tackar för grattiset till Stella :)

Kram

2009-07-16 @ 16:59:31
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Tack för grattiset till mig och veckans blogg med :D

2009-07-16 @ 17:00:08
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0