Here we go

Vilken bra dag jag har haft. Vilda & jag har myst och lekt hela dagen och hon har skrattat (världens underbaraste, renaste skratt!) och skrikit sina illtjut av glädje. Fina unge!

Anna & Nicklas kom över och drack kaffe och spelade lite yatzy, och efter en stund kom min karl hem som slutade lite tidigare från jobbet idag :) Härligt. Vi spelade lite kort och plötsligt så hörde vi det där välbekanta ljudet.. glassbilen. Sommar, sol och glass i frysen. Ja, jag och Anna sprang ut och köpte glass, lite ska man faktiskt få unna sig. Självklart var min favorit, Sundborn Punsch slut så det fick bli vanlig vanilj. Men den var god den också :)

Imorn ska vi gå på stan när Anna slutat jobba, så jag & Vilda ska göra Norrtälje osäkert! Eller nått. :P Vi får skjuts in av Nicklas, galet snällt.. hatar att åka buss och framför allt med barnvagn och hela baletten. Jag ska eventuellt köpa ett par nya ljusa, jeans om jag hittar någon snygg modell. Har ju gått ner en storlek också så nu ska jag unna mig ett par nya braxer!

På fredag händer något högst ovanligt också.. lilla jag ska joina girlsen och parta på fredag, kors i taket! Vilda ska vara hemma med sin pappa. Han tyckte det lät som en bra idé för mig att komma ut och roa mig med tjejerna, och jag håller med. :) Så vi får se vilka som man träffar på.. Norrtäljes uteliv en fredag.. ja, sålänge vi haaar vaaarann så.. ;)
Annasnygging.

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh vad härligt det låter att komma ut och parta lite med tjejerna. :p

Det måste kännas härligt att unna sig nya kläder när man går ner storlekar. :D Hoppas man också kommer att komma ner i storlekar som man vill :D

Ha det bra tjejen!

2009-07-15 @ 22:24:41
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0