Var är min Vilda?

Min bebis är som förbytt. Från att vara glad och nöjd, utforskande och nyfiken så är hon numer väldigt mammig/papig och klängig. Att sova gott finns inte på kartan för den här lilla damen..

Detta innebär såklart att hon är i en utvecklingsperiod. Det har ju hänt så mycket i hennes utveckling den senaste tiden, så det är inte konstigt att hon "inte känner igen sig" eller vad man ska säga. Hon har ju börjat gå, vår stora lilla tjej. Från noll till hundra på några dagar, som sagt. Hon vill inte leka själv utan kommer stapplandes och snörvlandes och ska sitta i knät. Väl där så vet hon inte heller riktigt var hon ska göra av sig själv utan bufflar, kinkar och är allmänt missnöjd.

:(

Hoppas detta går över fort så att vi får tillbaka vår glada lilla tjej igen. Jobbigt att se ens barn så annorlunda förstås, och det märks ju så väl att det inte är "hon". Nu har jag iallafall lagt henne i hennes säng, hon knorrar till då och då men verkar inte vakna till helt utan somnar om med nappen på högsta snutt-nivå.

Nåväl.. som ni förstår så har jag inte kommit långt med min virkbeskrivning. Vet inte om det ens är lönt att lägga upp den då jag inte vet om någon av er kommer att använda den? Hursom, kan vara kul att ha ändå. Bara för att visa att jag kan.  ;)

Nu ska jag dricka ett glas iskall mjölk och virka en glass. Leno på tv:n och det är ju trevligt som bakgrundsljud..


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får sova några timmar inatt iaf!

Kram!

2009-12-15 @ 00:00:51
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Lynn

Jag vill gärna se ditt mönster! Vet inte om jag våga ge mig på att följa det, med risk för att förolämpa dig och din skapelse med mina torftiga virk-kunskaper, men om du lovar att inte skratta så kan jag göra ett försök... ;)



Miss you! <3

2009-12-15 @ 16:54:55
URL: http://thestrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0