Update.

Men halloj.

Här har det varit full rulle hela veckan och jag har varken orkat eller haft lust att blogga. Ibland är det så bara. Men snart är jag back on track igen, so dont worry.


De senaste dagarna har det varit ett väldigt flängande in till Norrtan, har varit och shoppat julklappar med Anna, druckit finkaffe hos Lynn, umgåtts med min mamma, varit till optikern och provat ut linser och.. handlat lite mer juklappar. Så med andra ord har jag inte många julklappar kvar. De flesta är virkprojekt som ska påbörjas och avslutas.

Häromdagen kom min karl hem med stukad (vrickad?) fot, så han har var hemma från jobbet igår och även idag. Idag ska jag tvinga med honom till optikern igen (då blir det tredje gången jag är där på en vecka, stammis?) för att vara smakråd när jag ska prova och köpa nya bågar.

Glasögon är verkligen ångest..! Mina tre glasögon har varit lila, röda och röda. Jag är så jävla trött på röda glasögon så att jag kan kräkas.. så denna gång ska jag inte ge med mig! Svarta, kantiga bågar. Det ska jag ha. Punkt. Och dagslinser att varva med om jag ska göra nått speciellt eller ut på galej. Det är min plan.

Moggis?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Sådan plan som jag också har då. :D

Jag tänkte att man har glasögon som hemma och så. Men linser sedan när man ska ut eller nått. Men linser är svårt, vet inte riktigt vad man ska ha.

2009-12-12 @ 03:32:28
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0