"Jag får liksom ingen ordning.."

Vilken jävla dag. Full rulle hela tiden. Kassasystem som tar timeout, halv-kinkiga kunder och endast en halv lunchrast a' 15 minuter. Känner mig helt slut i skallen och kroppen och vill bara lägga mig ner och grina.

Åkte hem i snöstorm och "bytte av" Tomas som drog iväg på julbord med jobbet. Själv fick jag äta ett paket bacon (ja, stekt) och en halv paprika. Kände inte för att parta till det hela med saltgurka eller de andra alternativen som var; a) vinbärsgelé b) senap eller c) barnmat.


...


Vilda är pigg och river runt med sina leksaker på golvet. Själv sitter jag här och tittar mest på. Känner mig som världens tråkigaste, tröttaste, med o-värda morsa just nu.


Fy fan. Jävla skitkväll. Jävla skit-jag. Nu blir det Winnerbäck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0