Fniss..

Alltid lika kul att få sig ett gott skratt så här på kvällskvisten.. ååh. Totalt lovely! Dock är jag lite övertrött så det som var roligt nu ikväll kanske inte är lika roligt imorgon.. he he he.. Eller nått.

Ska slänga mig ner i sängen och attacksomna bredvid min vackra karl som redan sover. Vilda har somnat i sin säng också, förhoppningsvis sover hon gott där hela natten så slipper vi trängas (läs; så slipper jag vakna med nackspärr).

Imorgon kommer Ann-Caroline hit och myser med oss! Jag röstade för film och virkning, det gick hem hos henne med så det står på schemat imorgon. Mys med andra ord! Hoppas också att jag får hem mitt paket från loveknitting.se imorn också, men det ser så ut. Eh, intressesmurfarna hoppar ser jag..


Nej. Slutsvamlat. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0