Blööö.

Kul att ni gillar mina nya glasögon! :) Ena sekunden är jag störtkär i dem. Sekunden efter tycker jag att dom ser helt mongo ut. Hoppas jag lär mig att älska dem! Eller nått.


Imorn ska jag jobba. Och dagen efter det. Och dagen efter det. Och så vidare, ända tills julafton. Måste ju säga att det inte känns riktigt peppt. Men det ska nog gå bra, hoppas att dessa dagarna kommer att gå fort.. veckorna brukar ju göra det men det känns väl antagligen annorlunda när man ska jobba tyvärr.. säger jag som inte har jobbat på hur länge som helst. :p

Dags att krypa ner i bingen. Hoppas Vilda sover gott inatt så att jag också får göra det.

Over and out! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0