Aj aj..

Trissan & Vilda.. pigga och glada! En av oss iallafall. Gäsp..


Som några av er vet så har jag varit i farten och försökt att töja mina öron litegrann, vilket har gått perfekt och smärtfritt fram tills för några dagar sedan. Då började det ena örat strula som fan så jag plockade ut ringarna och lät hålet vara. Imorse när jag gick upp bultade det utav bara h*vete i det andra örat/hålet så jag plockade ut töjsmycket som satt där.. fick en överraskning av blod och vätska i en härlig blandning! Hurra!


Så istället för ett snyggt töjsmycke i en örat så har jag nu ett plåster som prydnad. Fan. Nu ger jag upp. :(

Kommentarer
Postat av: Lynn

Inte ge upp! Mig hjälper dig! :)

2009-12-08 @ 12:58:55
URL: http://t
Postat av: Mia

Låter ju sådär lagom mysigt...:/

Men låta öronen vila lite och försöka igen vid annat tillfälle kanske?



sv: Panik? Skoja inte! Det är bara förnamnet... Tror inte jag varit så nojig någon gång i mitt liv.. Nånsin! Och jag hoppas jag slipper uppleva det igen, fast det kommer väl sen när Tilda blir stor istället..:p (förhoppningsvis inte)...



Vilken dag som helst utom helgen (mamma kommer på fredag! Yey!) för våran del, så det är bara att välja..;)



Kraaaaam

2009-12-08 @ 15:39:06
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0