Skön lördag

Idag har vi åkt bil mest hela dagen känns det som. Först till Uppsala & lämna hunden hos svärisarna, de ska låna henne ett par dagar för att de tycker om henne så mycket! Och Ebba älskar ju att vara på landet så självklart.. hon fick åka på sommarkollo :) (Det känns väldigt tomt här hemma utan henne, saknar henne redan!) Efter Uppsala åkte vi vidare mot Gävle, hem till en vän som hade lite inflyttningsfika. Mycket trevligt. Vi åkte hem efter några timmar och jag har varit tokseg hela tiden här hemma & vandrat till och från som en zombie, haha. Har svinigt ont i fötterna också så jag går helst inte många steg.. aj aaaj.. det blir ju alltid lite svullnad kring tatueringarna de första dagarna, & så svider det ju aningens när man ska tvätta & stryka på salva. Men jag älskar mina rosetter så de är helt klart värda all jäkla pain ;)

En lite bättre bild på skönheterna.
Ja rosetterna, inte mina tår.
Pretty, yes? Oh, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0