Sjuk?

Oh noes. Känner mig helt slut. Sådär äckligt varm, klibbigt svettig och helt tung i skallen. Jag vill inte bli sjuk! Har inte tid med det. Vilda hade feber i förmiddags, men den har gått ner nu. Lilla lillskruttan. Men hon har varit glad ändå, trots feber och snorighet. Lite kinkig då och då, men det är väl klart.. vem är inte det när man är sjuk? ;P Efter att Ann-Caroline åkt hem så låg Vilda i min famn med "ansiktet utåt", hon låg och höll i en leksak.. plötsligt hörde jag en snorig liten snarkning och leksaken ramlade i golvet och armarna föll ut åt sidorna. Hon toksomnade, pang bom. Min lilla sjukling.

Nu har jag iallafall fått barret klippt.. blev mycket nöjd :) Tack min vän! Jag noppade Ann-Carolines ögonbryn också, måste ju faktiskt säga att jag är grym. De blev galet snygga! I wish att mina också hade samma fina form som hennes.

Äsch. Nu har jag inte så mycket mer att säga. Däcka i soffan?

Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Dina är tokfina också. Men jag håller med om att du är grym. Hädan efter får du fixa mina ^^ <3

2009-08-21 @ 22:54:26
Postat av: Sara

Hoppas ni blir friska snart!

2009-08-22 @ 11:16:48
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0