Fredagmorgon


Morrn morrn säger Vilda..! Bild från igår.

Redan fredag? Veckan har försvunnit väldigt fort tycker jag.. underbart att det är helg nu igen iallafall så att min karl är ledig. Mys mys. På lördag ska vi på "kalas" (han fyller 26 år. hrmm..) i Sthlm och sedan på kvällen ska jag iväg på tjejkväll hos en vän om bor här i närheten. Alla är barnfria, vilket är relativt otroligt.. det brukar aldrig hända! Så att det klaffar så bra att man kan ha en tjejkväll liksom.. ja ni fattar. Kul ska det bli iallafall. :)

Igår var jag och Vilda hem till Mia & Tilda och hälsade på, lika mysigt och trevlig som vanligt. :) Ska lägga upp lite bilder senare när jag har tid, ska fixa & dona lite här hemma.. min raring Ann-Caroline kommer hit och myser med mig och Vilda! Har inte träffat henne sedan namnfesten :) Så ska vi köra lite girl-camp också.. noppa lite bryn.. (jag är en riktigt nopp-o-man, mina stackars vänner har fått utstå en del kan jag ju meddela.. men denna gång var det hon som frågade om jag kunde, jaaa såklart!) Ann-Caroline som är min personliga frisör ska också få klippa lite i min störda kalufs.. väldigt slitet i topparna. Risigt som fan. Skulle behöva färga det också men jag vet inte om jag har lust att utsätta mitt hår för mer skit de närmaste veckorna.. det förtjänar att vila litegrann. Men känner jag mig själv rätt så kan jag antagligen inte hålla mig, wops.. :(

På tal om allt & ingenting så sminkade jag mig igår, ja kors i taket & nu blommar löken.. Blev riktigt nöjd :)

Av någon anledning har mina ögonfransar styrt upp sig en del, otroligt.
Färgade dem häromdagen (själv! ja, det sved..) och här har jag bara lite mascara på. :)


Mitt hår.. som idag ska kapas några centimeter. Tråkigt men nödvändigt.
Notera att min tidigare dubbelhaka inte är så väldigt dubbel längre. :D

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Jag tycker du har så jäkla långt och fint hår. :D Saknar mitt långa hår! hiih

Men vad roligt med tjejkväll. Är alltid lika roligt.

2009-08-21 @ 17:43:48
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0