*donk*

Maj gad. Känner mig helt degig i hjärnan. Tror att jag har druckit alldeles för lite vatten. Min piercing har börjat klia också, (för att den läker) och jag har nysit fyrtionio gånger i timmen.. skönt.

Piffade som sagt till Annas blogg rejält, blev riktigt nöjd. Kom på lite grejer till som jag vill fixa med min egen blogg också så förhoppningsvis så blir våra designer inte allt för lika varandra. :P

Vilda har varit helt vild & galen hela dagen, ligger och gallskriker på golvet av lycka och har intensiva konversationer med heffaklumpen.. ja, här snackas det mer och mer för varje dag. :)


..
Nu måste jag pimpla i mig lite vatten, ska åka hem till syrran och lämna tillbaka symaskinen och eventullt dricka lite thé.. om min karl inte måste åka iväg & jobba förstås (han har jour). Eh, ja. Det var väl det. Hej svejs sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej söt. Jag vet, det är tokgammalt. Det ligger i rätt kategori mapp 2007 men endå så ligger det som senaste inlägg. Förstår inte varför, och kan inte plocka bort det heller eftersom det inte ligger överst i arkivet... Bugg? ;)



Löv jo! Puss!

2009-08-31 @ 23:14:58
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0