Nu är det vår!

Vilket underbart väder det är, sjukt fint. Nu måste det väl ändå vara vår på riktigt...

Igårkväll var jag iväg på tjejmiddag, helt solo. Alltså, utan Vilda.. Hon var hemma med sin pappa. :) Jag var bara borta i lite dryg tre & en halv timme, det kändes lite konstigt att inte ha henne i närheten som hon alltid är annars. Det var verkligen kul att komma iväg och träffa lite folk (ALLA var barnfria, det händer i princip aldrig!), käka god mat och bara snacka. Det får vi göra om snart :)

Vi var hemma hos en tjejkompis som precis flyttat in i sitt hus.. helt nybyggt och nya möbler. Så himla fint, blev så avundsjuk! Vill också bo i hus. Men, i sinom tid. Det kommer dröja några år, men inom den närmaste framtiden ska vi flytta till hus, det är vi helt överrens om. Tänk, egen tomt och trädgård där hunden och barnen kan springa bäst dom vill.. Jag är själv uppväxt i hus nära skogen och vet hur kul det är, mitt barn ska ha det så också!

Om ett tag ska vi promenera hem till Anna som har öppet hus för hon fyllde år i tisdags. Ska bli mysigt! Och på tisdag kommer Ann-Caroline hem till oss och hälsar på. Lovely.

Detta kommer bli en superbra helg, i feel it.. Hoppas ni har en fin helg ni med!

Kommentarer
Postat av: En som läser din blogg :)

Ammar du vilda eller gav du henne ersättning när du var iväg? Eller kanske pumpa?

2009-04-04 @ 14:09:01
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Hej du där! :) Jag hade pumpat ur, dock så får hon ersättning som komplement när det behövs.

2009-04-04 @ 19:38:20
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Ska bli hur mys som helst att komma på tisdag. =)

2009-04-05 @ 10:39:25
URL: http://mellahimmelochhav.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Åh hus jag vill också bo i hus.. längtar tills det har gått några år då jag och killen kan bygga hus :D hihii

2009-04-14 @ 19:02:43
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0