Måndag.

.. och idag är våren tillbaka, jaa! Helt underbart. Vår balkong är badar i solljus, undrar om jag ska orka ställa fram utemöblerna och sitta och njuta en stund? Får se..

Idag har jag och Vilda sovit på soffan. Hon ville inte riktigt somna igår när vi gick och lade oss så jag gick upp igen och satt med henne i soffan istället. Matade, sövde henne och även mig själv.. Haha, vaknade vid tre-tiden och matade henne igen och upptäckte att vi hade somnat som två stockar här ute på soffan.

Om en stund ska jag orka ta tag i denna dag och klä på mig lite ordentliga kläder och sen dra iväg med barnvagnen och hunden långpromenad. Dock är jag lite risig fortfarande, snorig och sådär äckligt torr i halsen så jag tar inga risker.. Jag vägrar bli sjuk nu! Vinterjackan får följa med även fast solen lyser starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0