Min man

Jag älskar dig så jävla mycket. Vår lilla familj håller sakta men säkert på att bli större.. vi utvecklas tillsammans och blir starkare för varje dag, du och jag. Du är det bästa som hänt mig, kan inte tänka mig att vara utan dig.

/ Din



Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut
Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division
Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh vad sööttt :D

2008-09-17 @ 03:07:21
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0