Min pappa..

är nog världens gulligaste. På lördag var tanken att det var familjemiddag hemma hos honom, men eftersom min karl ska iväg på någon sorts teknik-mässa och ställa ut sina hemmabyggen (baslådor, högtalare) så hade jag ingen möjlighet att ta mig ut dit.. Syrrans bil är knökfull och jag kan bara inte sätta mig på bussen (mår så fruktansvärt illa).. så kryper det fram att han hade en liten överraskning för "oss tjejer" (styvmamma & oss systrar).. Min farbrors fru har öppnat någon sorts spa/hud/massage-butik i Norrtälje, som han har bokat in oss tjejer på tid tills på lördag. Så vi skulle åka iväg på det och ha tjejmys och han skulle vara barnvakt till syrrans fyra barn (inklusive lill-bebisen på tre månader!) och ta hand om min hund under tiden. Så att vi skulle få komma iväg själva och ha trevligt. Så nu har han bestämt att min styvmamma kommer och hämtar mig här hemma och sedan åker vi på spa-grejen!

Aaawh. Underbara pappa! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh vilken häftig bild från ultraljudet :D

Jaaa visst är hon ^^

2008-11-03 @ 16:50:38
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0