Rökning dödar.

Sitter och pluggar för fulla muggar, Ebba ligger här bredvid mig och småsnarkar lite. Hon har blivit en stadig klump på 6-7 kg. Det kan man nästan inte tro, men när hon hoppar upp i mitt knä och mosar min inälvor så tror man på det, promise.

Ledig idag, ska jobbar fredag och lördag. Tidigare har jag tyckt att det är skönt att vara ledig. Inte behöva göra något speciellt, plugga lite, dricka lite kaffe. Ha sovmorgon. Det enda som har varit skönt idag var sovmorgonen. Gick upp vid halv tio. Det övriga känner jag ingen ro med, känner mig uttråkad och.. ful. Uh, ja, hår står på ända och här sitter jag i mjukisbyxor och en gigantisk hood-tröja. Men jag tillåter mig att vara lite småful idag. Imorn ska jag vara queen förstås i jeans och kofta.

Nu ska jag ta min kopp kaffe med mig ut på balkongen, ta med en filt ut och sitta och röka och titta på mina underliga granner.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0