Just another manic Monday

.. I wish it was Sunday..

--

Dag 2 nudå, hittills har det gått riktigt bra!


Helgen var jätteskön, vi köpte ett nytt matbord, strosade runt på IKEA och hittade en massa (nödvändigt dock) junk. Vår lägenhet är så mysig nu, trivs jättebra!

När jag gick hemifrån imorse så var inte Mio närvarande. Dvs, han har varit ute hela dagen nu tills Tomas kommer hem. Tur att det var bra väder idag iaf, annars hade jag väl fått smisk av vår tokiga granne. Det är något som inte står riktigt rätt till med henne alltså. Dock har hon två hundar som jag har blivit kär i, måste hålla oss lite på god kant med henne ändå.. Haha. Hur som haver ska jag och Tomas iallafall kanske vara hundvakt på lördagkväll. Mysigt värre. Ta en lång skogspromenad. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0