Sådär.

Idag ska jag bränna en skiva med en massa jävla bra musik, bara spela på högsta volym hela dagen. Vädret suger, jag är hemma ensam (arbetslös som jag är!), ska väl egentligen göra något produktivt idag, typ städa och ta hand om tvätten osv. som vanligt så är det en hel del annat som kommer ivägen innan man gör det man borde.

"Ibland kan jag tycka om dagar när man inte gör något alls.

När man bara "är" och inte har något inplanerat. Ingen skola, inget jobb, inget möte.

De dagar som bara är helt perfekta till att ta hand om alla "måsten".

Diska det där berget med disk som har stått en halv vecka. Städa, tvätta.

I realiteten blir det ju inte så. Själva anledningen till att jag tycker om de dagarna,

är nog för att jag inte gör det som förväntas av mig. Det är skönt att vara lite rebellisk ibland.


Tills alla rena kläder är slut, och man måste bre smöret på mackan med en sked."


Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Råkar veta att de söker en butikssäljare i Mörby centrum på systembolaget!

2007-10-12 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0