Höst på min planet.

Perfekt, underbar höstdag idag. Har haft skitkul med Katrin hela dagen, åkt runt, shoppat loss och hinkat kaffe.
Köpte en gourgeus marinblå jacka och ett par pjuck, jag är nöjd! :)

Nu sitter jag mest och har ångest för jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Hittar inga bra jobb att söka, vet inte om jag kan börja plugga.. Livet, var för du mig egentligen?!

Känner bara för att gråta en skvätt, saker och ting känns rätt.. ptja, inte hopplöst men.. svårt just nu.


Kommentarer
Postat av: Weibchen

Svårt var ordet. Gissar att du ligger och sover fortfarande, eller det hoppas jag iaf! Sticker till jobbet nu. Lär ringa och tracka dig lite under dagen! Känner att jag kommer behöva det =/
Och du, löser sig gör det alltid!! ^^

2007-10-10 @ 08:34:43
URL: http://weibchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0