EBBA!

Alltid när jag är sjuk så har jag tre grejer som är ett måste för mig,

- välfylld vattenflaska
- snus
- filmer

Just nu så känns det som att jag går på alvedon, orkar inte ha så hög feber så jag försöker hålla den så låg som möjligt.. Halsen är igentäppt i princip också, hittade lite tikacillin (till ex för halsfluss osv) i skåpet, tänkte käka upp en karta och se om det hjälper.

Dagens film (-er) börjar med Sagan om Ringen, så jävla bra.
Älskar allt med dem, så välgjorda. Och så gör det inte så mycket om man råkar somna en halvtimme eller så..
Tänkte eventuellt kolla på Sagan om de två tornen sen också, det är typ det enda jag orkar med att göra, ligga i soffan och glo på film. Hah. Käka glass också, mm.



Igår (trots att jag var lite risig) så åkte vi iväg till Vingåker och tittade på valparna.
Eller, snarare på Ebba. Hon var så himla fin! Jag är kär! Tomas också ;) Har kommit fram till det den senaste tiden att det funkar bra för oss att skaffa hund just nu, i och med att jag kommer vara hemma hela nästa år och plugga.
Så nu har vi lagt handpenning på vår lilla tjej! Jag är så jävla glad!

Vi ska hämta henne helgen innan vecka 51, om en månad ungefär alltså. Så kul också att vi hittade en bra uppfödare av dvärgschnauzer också, har alltid drömt om att ha just den rasen. Dom är så stolta och fina och har bra psyke!

image107 Ebba längst till höger


image108

Ungefär såhär kommer Ebba att se ut när hon är äldre, hon är ganska mörk nu så kanske inte lika vit runt munnen och på tassarna. :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vilka söta valpar! :) :)

2007-11-20 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0