slutkörd

idag har jag upplevt en av de mest udda dagarna i mitt liv, tror jag minsann.
efter en natt med dålig sömn gick jag upp kl halv sju, pluggade teori, sträckläste.

fuck vad dåligt jag har mått idag! galet! skakningar, illamående. satans nervös!

men det gick bra iaf, denna gång. 58 av 65.
har inte varit så glad på länge tror jag! att jag äntligen kunde prestera när jag ansträngt mig så hårt.
kändes bra.

efter att lyckoruset släppt lite grann, så mådde jag bajs igen. ont i halsen och alldeles seg i kroppen, frossa.
så ja, kom hem, lagade mat. t kom hem, så somnade vi i soffan och sov typ en å en halv timme. vi är sjuka, stackars oss. :p

ska ju egentligen jobba i helgen, men jag får se hur jag mår imorn.
det här funkar fan inte längre! jobbar jag inte i helgen så har jag inte jobbat på hela veckan! -___-

läste fridas och annas bloggar, jävla underbara älsklingar.
"snacka lite prutt", ååh, jag gråter när jag tänker på er. "ett hjärta till ett hjärta"
jag älskar er så äckligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0