Ja, jag vet

Skitful bloggdesign, men jag tyckte texten var så himla liten på den jag hade tidigare. Och jag vet inte hur man gör en egen, så. Såhär får det bli! :P

Idag är det tisdag, jag är fortfarande ledig. Känns som att alla dagar blandas ihop, tyckte det var tisdag (DH-kväll) alldeles nyss? Men okej. Snart helg igen, då jobbar jag. Tror att det är den sista helgen jag jobbar nu, i mitt sjuveckorlångahelgjobbandepåraken. Hm. Får kolla upp det där. Jag ser nog ett ljus nånstans - trots allt.

Sitter och tänker på vad jag kan göra för att få ut det mesta av den här dagen. - Sortera tvätt? Dammsuga? Diska lite? Jaa, det finns tid. Men först ska jag äta frulle! Hittade bästa kaviaren i affären häromdagen, med ägg inbakat i. Bra som fan.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0