Iiih

Filmen rullar i bakgrunden, än så länge är den inte så äcklig. Mwaha.
Måste ha nått att göra innan det smaskiga sätter igång, så.. Anna, jag baxar din lista! :)

Vilken svordom använder du mest? Fitta. Eller gay, men det är ju ingen svordom..?
Äger du en iPod? No, men man kan ju passa på att önska sig en i böörfdaypresent!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror lite på när jag ska gå upp..
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Näe, men jag hade mina trasiga converse en vinter. Inte att rekommendera.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och..
Vilken var den senaste filmen du såg? Saw - den är på nu. :S
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En fet bil till mig och en MUZ (mc) till min älskling!  
Har någon någonsin kallat dig lat? Mjorå. Damn proud of it too.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? En liten sängfösare kanske!  
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Lars Winnerbäck-mix
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Dricker inget av de speciellt ofta..
Använder du huvtröjor? Nja, ibland. :)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert. Bitches and hoes! :p Men jag har slutat bry mig..  
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, fan, hela tiden! Lilla Sjöjungfrun, Nims hemlighet. Mmmm.
Äger du några band T-shirts? Nån ligger väl och skräpare.. Evanescence. Annie, remember? ;)
När flög du senast? Frida och jag flög till Litauen på suparresa med sossarna förra året! Deth vahr fina krejor dä!
Har du gråtit offentligt? Jag är inte mer än människa! Blir jag ledsen så gråter jag. Klarre.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Planer..?  
Försöker du alltid lära dig nya saker? Om det är nått som intresserar mig, så ja.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har tagit ut de flesta piercingarna, men en är kvar (eller ja, en ny egentligen). Har lite planer på en tatuering, en chestpiece.  
Kan du kasta macka? Jag kan, men jag är inte speciellt bra på det.
Vad har du med dig in på bion? Snus. :O
Gillar du att flyga flygplan? Ja, men lite läskigt är det. :D
När sov du senast på golvet? Så länge sen så att jag inte ens kommer ihåg det.  
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Orka! 
Äter du frukost dagligen? Näe.
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Njae
Vilken är din favoritfrukt? Mandariner är gott!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Verkligen inte!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21. :D
Tror du på liv på andra planeter? Självklart. Något annat är otänkbart!
Vad var det sista du åt? Chokladpudding.. Mööh,
Gillar du senap? Med julskinka isf. Och rödbetsallad,
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Go bitch, go!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske. Om jag visste att jag skulle överleva det. :P
Sover du på sida, mage eller rygg? Oftast på mage, tror jag? Med ena benet över T. Hehe
Tycker du om att krama folk? Jaa, det är det jag gör bäst!
Skulle du säga att du är trendig? SJÄLVKLART!
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Jar-Jar Binks. Eller det kanske inte är Star Wars? Jag kunde inte bry mig mindre faktiskt..
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Det gjorde förut, men vissa personer är bara sådana. Då är det bara att... skiiita i't!
Vilka böcker har fått dig att gråta? Vindsträdgården. Av Virgina Andrews tror jag..  
Vad är du allergisk mot? Inget. Jag är IMMUN! inte.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Kött är till för att ätas. Höööh.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Petter-Niklas. Om Patricia själv får svälja..!


Näe. Fan vad tråkigt jag har. Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0