En vanlig lördag i maj

.. och jag jobbar. Wiii. Men nästa helg, då är jag ledig! Då ska jag och min sambo ge varandra lite love and affection.. Lite uppskattning. Bio, middag ute kanske. :) Jag längtar!

Han har haft jouren denna vecka, så det har ringt lite titt som tätt. Jag har ju även jobbat och kommer hem så sent som vid halv nio, så man hinner inte ses så mycket, eller ja, vid vaken tid. Man är så trött, typ jämt. Men nu är jag tillbaka med varannan-helg-tjossan. I like! Har också lämnat in mina semesterpapper. :) Vilket borde innebära att jag och T har två veckor ledigt.. samtidigt. :D Massa mys ska vi ha med varandra och våra vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där lät så mysigt för er två att man bara vill le! Oh, bio och middag ute - det förtjänar ni båda efter så jäkla mycket jobb!
Puss puss och kärlek

2007-05-19 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0