Emotions

Lördagkväll, 12 maj

Till T
"Jag älskar dig, du är det finaste jag har! Det bästa jag har i mitt liv,
vill aldrig mista dig eller bli osams med dig, du är ju det finaste jag
har, det jag älskar mest i mitt liv!"

Svar från T
"Älskling, vad du är de du tillför till mitt liv är det bästa som
någonsin kommer att hända mig. Att veta att du älskar mig
är det bästa som kan hända mig. Jag älskar dig, mer än något
annat i universum, min kärlek för dig är starkare och djupare
än vad jag kan förklara. Jag älskar dig, min snutt!"



But at the end of my life
On the bed of my life
I'll know that my life was good
At the end of my life
On the bed of my life
See I went after you like I should
I went after what I wanted
I went after what I wanted

Nothing else don't really matter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0