Tant, jag?!

- Ja, kanske det! Men det gör mig inget att ni säger så.. :)

Idag åkte jag och Tomas och köpte en strykbräda, efter att vi slängt ut vår röda fina underbara soffa. Okej, den var rätt skabbig och trasig. Nu ska den göra plats för en skinnsoffa som anländer imorgon. Undrar hur man ska få tiden att gå ihop imorgon. Jag menar, söndagar som alltid annars brukar vara fruktansvärt långtråkiga och innehållslösa. Imorn ska vi hinna med fika, hämta soffan, släpa upp soffan, åka till Uppsala och fira födelsedag.. Ehhh.. Och vi alla kommer antagligen vara jävligt bakis. :D

Livet leker, så jävla skönt. Och nu kommer solen igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hehe, då är du ju mer man än Diffan ^^

2007-03-19 @ 23:33:28
URL: http://weibchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0