Pissed

Nu har det kommit tillbaka igen. Känner mig som en bitterfitta utan gränser, minsta lilla grej nu kommer göra att jag exploderar och tar med mig nån the downfall.

Jag vaknade med ngn sorts nackspärr? nej, kanske inte så allvarligt, men det gör bajsont att röra höger sida av hals och nacke. På samma sida är min hals svullen och mitt öra, mja, är det en finne i örat eller är det en tumör?

JAG BARA UNDRAR..

OCH DU DIN JÄVLA OKÄNSLIGA JÄVEL. PRUTT PÅ DIG!
Jag blir så jävla ledsen..

Then I know liksom. Det kryper i kroppen och jag bara längtar efter nått att bråka om, fast ändå inte. Ingen jävel ska trampa på mig idag. Helst vill jag bara sjukskriva mig hela helgen och åka ut till yxlan och typ, köra traktor?

Hej hå, mitt körkort går åt helvete...

Nåja. Minsta lilla nu så sätter jag på mig golvet och bölar. Seriöst.
Vad FAN är det här för jävla tillstånd. I'm going crazy.

FÖR DU FATTAR INGENTING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0